Popüler Sporlar
TÜM SPORLAR
Tümünü göster

56. Super Bowl’u 101 Milyondan Fazla Kişi İzledi

Eurosport Türkiye

Güncellendi 16/02/2022 - 10:44 GMT+3

Nielsen’in yayınladığı verilere göre Super Bowl televizyon yayını, 101 milyondan fazla kişi tarafından izlendi.

Super Bowl LVI will pit the Cincinnati Bengals against the Los Angeles Rams

Görsel kaynağı: Getty Images

Cincinnati Bengals'ı 23-20'lik skorla mağlup eden Los Angeles Rams’in kazandığı Super Bowl’ın ardından yayınlanan Nielsen verileri, bu yılki finalin geçen yıldan %10 daha fazla izlendiğini gösterdi.
NBC'deki yayını yaklaşık 99 milyon kişi izlediği gecede, Comcast'e ait Telemundo'da ise 1,9 milyondan fazla kişi izledi.
Super Bowl, Amerika Birleşik Devletleri'nde yılın açık ara en fazla izlenen televizyon olayı olmasına rağmen izleyicisi sayısında düzenli olarak düşüş yaşıyor. 2015’te 114,4 milyon ile zirveye ulaşan Super Bowl izleyici sayısı o yıldan beri düşüş yaşadı.
Eminem, Dr. Dre, Mary J. Blige, and Snoop Dogg perform onstage during the Pepsi Super Bowl LVI Halftime Show
İnternet bağlantılı TV'lerden izleme verilerini toplayan bir firma olan Samba TV'ye göre, devre arası şovunun Dr. Dre ve diğer müzisyenler tarafından yönetilen yıldızlarla dolu kadrosu, çoğu izleyiciyi yalnızca performanslar için ekran başına geçirdi.
Samba TV'ye göre, sadece performansı izlemek için maçı açan hane sayısı 2021'e göre %60 arttı. Devre arası gösterisine ilgi duyan bazı izleyiciler, maçın ikinci yarısını da izledi.
Super Bowl reklamları, 30 saniyelik reklam başına 6,5 ​​milyon dolarlık rekor bir fiyata satıldı; bu fiyat, ViacomCBS'nin sahibi olduğu CBS'nin geçen yıl alınan ücrete göre %18'lik bir artışa işaret ediyor.
Uygulamada 3M+ kullanıcı'a katılın
En son haberler, sonuçlar ve canlı spor yayınları ile güncel kalın
İndir
Benzer Konular
Bu yazıyı paylaş
Reklam
Reklam