Cincinnati Bengals'ı 23-20'lik skorla mağlup eden Los Angeles Rams’in kazandığı Super Bowl’ın ardından yayınlanan Nielsen verileri, bu yılki finalin geçen yıldan %10 daha fazla izlendiğini gösterdi.
NBC'deki yayını yaklaşık 99 milyon kişi izlediği gecede, Comcast'e ait Telemundo'da ise 1,9 milyondan fazla kişi izledi.
Super Bowl, Amerika Birleşik Devletleri'nde yılın açık ara en fazla izlenen televizyon olayı olmasına rağmen izleyicisi sayısında düzenli olarak düşüş yaşıyor. 2015’te 114,4 milyon ile zirveye ulaşan Super Bowl izleyici sayısı o yıldan beri düşüş yaşadı.
Amerikan Futbolu
NFL, Londra ve Meksika’dan sonra Münih’te
14/02/2022 - 21:57
https://i.eurosport.com/2022/02/14/3316436.jpg
İnternet bağlantılı TV'lerden izleme verilerini toplayan bir firma olan Samba TV'ye göre, devre arası şovunun Dr. Dre ve diğer müzisyenler tarafından yönetilen yıldızlarla dolu kadrosu, çoğu izleyiciyi yalnızca performanslar için ekran başına geçirdi.
Samba TV'ye göre, sadece performansı izlemek için maçı açan hane sayısı 2021'e göre %60 arttı. Devre arası gösterisine ilgi duyan bazı izleyiciler, maçın ikinci yarısını da izledi.
Super Bowl reklamları, 30 saniyelik reklam başına 6,5 ​​milyon dolarlık rekor bir fiyata satıldı; bu fiyat, ViacomCBS'nin sahibi olduğu CBS'nin geçen yıl alınan ücrete göre %18'lik bir artışa işaret ediyor.
Amerikan Futbolu
NFL’den İtiraf
12/02/2022 - 14:18
Amerikan Futbolu
Super Bowl İçin Geri Sayım Başladı
02/02/2022 - 20:04