Popüler Sporlar
TÜM SPORLAR
Tümünü göster

Formula 1 Kore GP 2013 yarış öncesi analizi

Eurosport
TarafındanEurosport

Yayınlandı 05/10/2013 - 23:53 GMT+3

Kore GP'nin pist yapısı takımları yarış ayarları konusunda zorlu bir mücadeleye zorluyor.

GP Korea Jeongam Track Strecke

Görsel kaynağı: AFP

Pistin teknik özellikleri:
Pist: Kore Uluslararası Pisti
Tur sayısı: 55
Pistin uzunluğu: 308.96 km Tur: 5.621 km
Lastik seçimi: Super yumuşak ve orta hamur lastikler
DRS Bölgeleri: 2 bölge
En hızlı tur: Sebastian Vettel - 1:39.605 - (Red Bull: 2011).
2012 pole pozisyonu derecesi: Mark Webber - 1:37.242 (Red Bull)
Son üç kazanan: 2012: Sebastian Vettel (Red Bull); 2011: Sebastian Vettel (Red Bull); 2010: Fernando Alonso (Ferrari)
Yarış stratejisi:
Kore GP’de yarışa üç veya daha alt bir sıradan başlayan pilot kazanamadı.
Pistin 18 viraj bulunuyor ve %62’si tam gaz ile geçiliyor.
Yarış günü şiddetli bir fırtına ve yağış bekleniyor.
Araçlarda daha çok orta ve yüksek downforce ayarı tercih ediliyor.
Pistte başarılı olmak için en önemli nokta dengeyi yakalayabilmek.
Yavaş geçilen ve teknik olarak zorlayıcı virajlarda pilotların becerisi tur zamanlarını çok etkileyecek.
Pistin ilk sektöründe uzun düzülükler ve yavaş geçilen virajlar; geniş ve yorucu bir ikinci sektör; cadde pistine benzeyen dar üçüncü sektörden oluşuyor.
Pistin deniz seviyesinde yer alması yüksek atmosferik basınç anlamına geliyor ve bu durum motor performansı ve aracın aerodinamik yapısına pozitif bir katkı sağlıyor.
Pilotlar, tur başına 54 vites değişimi yapıyorlar.
Uygulamada 3M+ kullanıcı'a katılın
En son haberler, sonuçlar ve canlı spor yayınları ile güncel kalın
İndir
Bu yazıyı paylaş
Reklam
Reklam