Efsane tenisçi Serena Williams’ın halefi olarak gösterilen Osaka, ayrıca “Pazarlama Kraliçesi” olarak da lanse ediliyor.
Instagram’da 1.8 milyon, Twitter’da 832 bin ve Facebook’ta da 567 bin takipçiye sahip olan Naomi Osaka, Forbes listesine göre 2020 yılında en çok kazanan kadın sporcu olmayı başarmıştı.
Marca’da yer alan habere göre 2019-2020 sezonunda 30 milyon euro kazanan 23 yaşındaki tenisçi, bunun sadece 5.267.080 milyon euroluk kısmını spor faaliyetlerinden kazandı. Kalan kısmı ise sponsorluk anlaşmalarından geldi. Osaka; 2019 yılında Avustralya Açık’ta, 2020’de ise Amerika Açık’ta şampiyon olmayı başarmıştı.
Tenis
"Bunu özlemiştim"
4 SAAT ÖNCE
Nike, Yonex, Beats by Dre, Mastercard, Nissin, Louis Vuitton, Tag Heuer ve Workday gibi markalarla sponsorluk anlaşması bulunan Osaka, son üç markayla geçtiğimiz ay içinde sözleşme imzalamıştı.
https://i.eurosport.com/2021/02/14/2994417.jpg
Nissin ve Workday markaları, Nike’ın izin vermesinin ardından Osaka’nın kort kıyafetinde yer alıyor. Bu durum daha önceRoger Federer, Maria Sharapova, Rafael Nadal ve Serena Williams gibi yıldız isimlere dahi sunulmamış bir lüks.
Sporculara özel besin ve aksesuar sağlama alanında faaliyet gösteren Bodyamor ve Hyperice şirketlerinde hissesi bulunan Osaka, geçtiğimiz günlerde de Amerika Kadınlar Futbol Ligi’nden North Carolina Courage takımına yatırım yapmıştı. Ayrıca genç tenisçi, Vogue gibi prestijli moda dergilerinin kapaklarında da yer aldı.
Avustralya Açık’ta yoluna devam eden Osaka, maç puanı kurtardığı dördüncü tur maçında Garbine Muguruza’yı 4-6, 6-4 ve 7-5'lik setlerle mağlup etti. 2019 şampiyonu çeyrek finalde Su-Wei Hsieh ile karşılaşacak.
Tenis
Tarih kitaplarında bir çentik daha
DÜN - 02:11
Roland-Garros
Djokovic - Tsitsipas - Roland-Garros
DÜN - 18:11