Popüler Sporlar
TÜM SPORLAR
Tümünü göster

ANADOLU EFES MAÇ GÜNÜ DENEYİMİNDE BİR İLKE İMZA ATTI

Eurosport Türkiye

Yayınlandı 20/11/2020 - 17:33 GMT+3

Yüzlerce basketbolsever, Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü ile maç heyecanına +1 oldu

Anadolu Efes - Maccabi Tel Aviv | Euroleague

Görsel kaynağı: Eurosport

Gerçekleştirdiği pazarlama faaliyetleri ve marka haline gelen maç deneyimi ile EuroLeague tarafından dört kez “Avrupa’nın En İyi Pazarlama Yapan Takımı” seçilen Anadolu Efes, Avrupa basketbolunda yeni bir ilke daha imza attı. Turkish Airlines EuroLeague’de 17 Kasım 2020’de oynanan Bayern Münih maçı öncesinde Sinan Erdem Spor Salonu’nda dijital bir tribün kuran Anadolu Efes, 300’e yakın taraftarının maç heyecanına +1 olmasını sağladı. Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nde yer alan taraftarlar, yaptıkları sosyal medya paylaşımlarında unutulmaz deneyim yaşadıklarını belirttiler.
Uzun süreli hazırlıkların ardından hayata geçirilen proje ile ilgili çarpıcı rakamlar da ortaya çıktı:
  • · Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nün hazırlık süreci yaklaşık iki ay sürdü.
  • · Katılımcıların sorunsuz bir deneyim yaşamaları için 100’den fazla kişi görev yaptı.
  • · Kullanılan led ekranların uzunluğu 27.5 metreye 3 metre şeklindeydi.
  • · İnternet altyapısı için 900Mbps simetrik (metroethernet) teknolojisinden yararlanıldı.
  • · Kullanılan kabloların uzunluk toplamı 7 kilometre idi.
  • · Canlı moderasyon ekibinde 20’ye yakın çalışan görev yaptı.
  • · Yüzlerce basketbolsevere canlı yardım hizmeti sunuldu.
Microsoft Teams uygulamasının “Together” özelliği ilk kez bir maçta kullanıldı
Anadolu Efes Fan Club üyelerinin kendilerine iletilen link üzerinden kullanıcı adı ve şifrelerini girerek katıldıkları Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nde Microsoft Teams uygulamasının Together özelliği de kullanıldı ve bu da bir ilk oldu.
Özellikle çok sayıda kişinin katıldığı görüntülü toplantılarda dikkatin dağılmasını engellemek ve etkileşimi yükseltmek amacıyla pandemi döneminde Microsoft Teams uygulamasına eklenmiş bir hizmet olan “Together” özelliği, Türkiye’de ilk kez bir spor karşılaşmasında taraftarları dijital olarak tribüne taşımak için kullanıldı.
Karşılaşma sonrasında Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nde yer aldıkları için çok mutlu olduklarını söyleyen basketbolseverler, sosyal medya paylaşımlarında da unutulmaz bir maç deneyimi yaşadıklarını ifade ettiler
Anadolu Efes Spor Kulübü taraftarlarını mutlu etmeye ve ilklere imza atmaya önümüzdeki dönemde de devam edecek.
Uygulamada 3M+ kullanıcı'a katılın
En son haberler, sonuçlar ve canlı spor yayınları ile güncel kalın
İndir
Benzer Konular
Bu yazıyı paylaş
Reklam
Reklam