Dijital ortamda Dünya Kupası / Twitter, Facebook ve Instagram'da rekorlar kırıldı
TarafındanEurosport Türkiye
Güncellendi 27/06/2014 - 11:01 GMT+3
2014 Dünya Kupası, dijital ortamda birçok rekoru kırmış durumda.
Continental'in katkılarıyla
FIFA, Dünya Kupası’nda grup maçlarının bitimiyle beraber dijital alemde turnuvanın yansımalarıyla ilgili kısa bir rapor hazırladı.
FIFA, Dünya Kupası’nda grup maçlarının bitimiyle beraber dijital alemde turnuvanın yansımalarıyla ilgili kısa bir rapor hazırladı.
#WorldCup etiketi altında bugüne kadar yapılan paylaşımların 230 milyon kullancıya ulaştığı belirtiliyor. Bu rakam, 3 bin 78 tane Maracana Stadı’nın kapasitesiyle eşdeğer. FIFA’nın ‘Küresel Stadyum’ adını verdiği sosyal ortamdaki paylaşımlar ise 7,5 milyar sayfa gösterimine ulaşmış durumda.
ABD-Almanya maçında sosyal ağlardaki etkileşimin 79 milyon kişiye ulaşırken, bunun turnuvanın rekoru olduğu belirtildi.
Bir başka önemli veri de FIFA’nın Dünya Kupası uygulamasından geldi. Son 26 gün için 20 milyondan fazla indirilen uygulama, tüm zamanların en fazla indirilen spor uygulaması olarak tarihe geçti.
FIFA’nın Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal ağlardaki etkinliği de tavan yaptı. Turnuva öncesi 42 bin olan Instagram takipçi sayısı, şu sıralarda 550 bin civarlarında seyrediyor.
Uygulamada 3M+ kullanıcı'a katılın
İndir
Beni tara
Benzer Konular
Bu yazıyı paylaş
Reklam
Reklam